søndag den 11. februar 2018

VIND en SodaStream Power + 4 valgfrie smagsvarianter

/Reklame/

Jeg ved godt, at jeg tidligere har talt  op og ned omkring Sodastream, og hvor fantastisk et koncept det er med home made sodavand. Men det er ingen undskyldning for, at jeg ikke gør det igen - og med god grund; det er simpelthen genialt på flere punkter! Og hvorfor så lige tale om det igen, når nu jeg har rost konceptet til skyerne bl.a. både herher og her? Fordi det idag er Fastelavn, og jeg slet ikke tør tænke på hvor mange kg. sukker, der idag bliver kørt indenbords rundt omkring i det danske land.. fastelavnsboller, slik, sodavand... Jo jo, jeg er da ikke hellig selv. Jeg har da også nydt en halv fastelavnsbolle med god samvittighed. Hvorfor kun en halv? Fordi jeg ikke er så god til for meget sukker. Men jeg nyder det gerne i små mænger ind imellem. Derfor sætter jeg stor pris på, at man bl.a. også kan få så meget lækkert sukkerfrit sodavand, så det også kan nydes i hverdagen.

Udover det sukkerfrie alternativ til sodavand (smagsvarianterne til Sodastream kan også fås med sukker), så vil jeg lige slå et slag for bæredygtigheden bag. I lille Danmark drikker vi ca. 64 mio. liter danskvand og 338 liter sodavand fra dåser og flasker årligt. En ny rapport forudsiger endda, at i 2050 vil den samlede vægt af al plastikaffald være mere ed den totale vægt af alle fisk i verdenshavene. Er det skræmmende eller hvad? Det betyder desværre også, at der bliver smidt så meget plastikaffald i oceanerne, at det svarer til en fyldt skraldebil hvert minut året rundt. Størstedelen af denne plastik er emballage, der kun er brugt én gang. Men vi kan stoppe denne udvikling ved at bruge andre materialer og ved at genanvende.

Med en SodaStream kan man få frisk danskevand og spare miljøet for fremstillingen og nedbrydningen af dåser og plastikflasker på en og samme tid. Derudover slipper man for at skulle opbevare og slæbe pantflasker. Og så har man altid mulighed for at lave helt frisk sodavand eller danskvand, når lysten melder sig uden at skulle have flasker mv. liggende og fylde i køleskabet.

Vi er virkelig glade for vores maskine herhjemme og bruger den flittigt til særligt at lave sodavand og energidrik på sund vis og til hverdag såvel som til fest og hygge.


Jeg har teamet op med SodaStream og udlover nu en SodaStream Power, mangen til den jeg selv har, til en værdi af 1.599 kr. plus 4 valgfrie smagsvarianter. Med et enkelt tryk kan du også få mulighed for at forvandle dit almindelige postevand til danskvand og sodavand på få sekunder. Maskine Power er super elegant og slank i designet, så den ikke fylder særligt og samtidig pynter flot i køkkenet. Derudover kan  man for kun 1,70 kr. forvandle en hel liter postevand til brusende danskvand - så økonomisk er det også.

For at deltage i konkurrencen skal du hoppe ind på min instagram @carmadk og finde konkurrencebilledet. Held og lykke!
Den heldige vinder trækkes tirsdag d. 27. februar kl. 20:00.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg