fredag den 18. maj 2018

Bikini beauties

Jeg har endelig haft lidt tid til at sidde og hygge lidt alene her til aften, og det er bl.a. gået med at ose lidt rundt på eBay. Hvorfor ved jeg ikke helt, men pludselig endte jeg med at se efter bikinier - trods jeg allerede har en del - og jeg har bare fundet de flotteste af slagsen, hvis jeg selv skal sige det. Selvom jeg absolut ikke mangler, så er jeg nok nødt til at klikke et par stykker af dem hjem. Men det går nu nok til de priser, jeg har fundet. Det er tilmed inkl. fragt. Og i skal de ikke snydes for mine fund!



Jeg har fundet denne fine blomstrede bikini til sølle 65 kr., og den er da bare fuldkommen efter ruffle trenden i år - Jeg er vild med det! Detaljen med de fine blomster er da for pænt, og så tænker jeg, at den hvide farve vil se så godt ud, når sommerens tan begynder at melde sig.


Denne er en lidt mere sporty bikini end de andre. Jeg kiggede også på den sidste år, og igen i år overvejer jeg at bestille den hjem. Jeg er vild med farverne og tænker, at man også kan bruge delene hver for sig, hvilket også ville se super godt ud - som bikini, til træning eller til hverdag på ferien eks. Den står også kun til ca. 65 kr.


Denne er min min fave bikini! Hvor smuk er den ikke lige. Jeg synes, at den er så flot i farven, sofistikeret i snittet og meget feminin. Den er bare super fin, og jeg tror næsten ikke, at jeg kan lade være med at klikke den hjem. Jeg bestiller den nok allerede i aften - jeg kan simpelthen ikke lade være til sølle 66 kr.!

Den her ruffle bikini til 48 kr. er bare for cute. Den måtte virkelig gerne lande i min sommergarderobe. Nøj, den er sød. og super stylish på samme tid. Jeg er vild med kombien af de fine blomster og de søde røde kanter.


Jeg er ret vild med denne fine blomstrede og stribede bikini til ca. 51 kr. Jeg tror, at det lidt bredere stribede stykke gør, at den sidder rigtig godt!


Denne neopren bikini har jeg selv, og jeg elsker den! Den lever virkelig op til billedet, og farverne er så skønne. Min kommer bestemt i brug igen i år og til sølle 46 kr., er jeg så imponeret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg