mandag den 16. april 2018

Wish list: Home decor

Lige for tiden drømmer jeg om at eje...

En smuk Monstea Variegata - Jeg har allerede et par Monstera Deliciosaer, men den her er bare så speciel.


Denne smukke vase fra Kvickly.. Jeg tror, den koster sølle 100 kr. eller deromkring, og jeg overvejer sådan, om jeg skal svinge forbi og købe en med hjem imorgen.. Jeg ved bare ikke, hvor den skulle stå. Farven er grønlig med flere smukke nuancer, som den changerer i.


En af de smukke vandmænd i glas (obs: det er selvfølgelig ikke en ægte vandmand) med glimmer og gerne i hvid. De er bare så søde og fine!


Et lækkert varmt tæppe i oversize strik. Hvor dejligt ville det ikke lige være at kravle under sådant et stort, tungt tæppe?


Den søde og hyggelige stol i velour fra Søstrene Grene. Det eneste der afholder mig fra at købe den er, at jeg ikke helt kan se mig ud af, hvor den skulle stå, samt at jeg ikke tror, at kæresten vil gå med til at have en lyserød stol stående i stuen - men den skulle selvfølgelig være i lyserød!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg