onsdag den 11. april 2018

Tips til sunde og flotte tænder

/ Reklame /

Hjemme hos os har vi nul huller - og har heller aldrig haft det. Vi gør meget i at passe bedst muligt på vores bisser, da vi ser det som en god investering i fremtiden og desuden ønsker at have rene og pæne tænder hver dag. Derfor sørger vi for at vælge den rette tandbørste og skifter gerne mellem børsterne. Jeg har f. eks. en elektrisk og en almindelig tandbørste, jeg bruger efter humør/ behov samt en lille solotandbørste, der hjælper mig til at komme ind alle steder få få rengjort selv de værste steder som eks. omkring visdomstænderne. Derudover er det ikke fordi, vi er fanatiske med ekstra-grej som eks. mundskyld og tandtråd. Men vi har det altid stående indenfor rækkevidde, så vi kan bruge det efter behov, og så har vi også tandstikker ved middagsbordet - hvilket gør, at vi bedre husker at få dem brugt.

Derduover er tandpastaen bestemt også noget, der bør vælges med omhu - det er jo den, der indeholder de virksomme stoffer til at holde din mundhygiejne i top. Her bruger jeg A. Vogels Echinacea tandpasta, der ydermere hjælper til at styrke tandkødet og holde det sundt samt at give hvide tænder. Jeg har desværre lidt af isninger i tænderne og blottede tandhalse (som det hedder - altså hvor tandkødet er trukket "for langt væk" fra tænderne), og her har jeg haft god gavn af Echinacea. Tandpastaen indeholder hverken parabener, flour eller skummemidler men derimod 100% friskplanteekstrakt fra bl.a. lakridsrod (og både smager og dufter heraf - Mmm!), pebermynte, tormentil, blåbær, rød solhat, rosemarin, akacie og eucalyptus. Den fås flere steder på nettet og ellers har jeg set dem i flere helsekostforretninger og måske også i Matas, mener jeg.





Indlægget er sponsoreret således, at de fremviste produkter er modtaget til testning. Her er ingen betaling givet for indlægget. Indlæggets udformning er helt min egen, og jeg står derfor fuldkommen inde for alt det, jeg har skrevet. Det er mine egne meninger og erfaringer, og jeg har ingen økonomisk interesse i indlæggets udformning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg