torsdag den 1. februar 2018

I februar vil jeg...


Så blev det d. 1. februar og i den forbindelse tager vi en februarfortsætter. Og hvad er så det? Måske i husker mit indlæg omkring januarfortsætter. Ellers kan jeg fortælle, at jeg i december 2017 tog en beslutning om ikke at lave nytårsfortsætter, men derimod månedesfortsætter - og i kan læse meget mere i det tidligere indlæg, om jeg ovenfor har linket til, om hvorfor.

I indlægget omkring status på januar har jeg fortalt lidt omkring, hvordan det er gået med mine fortsætter for januar måned. Og jeg har tænkt mig at arbejde videre på dem samt tilføje lidt ekstra udfordringer.

I februar vil jeg...

  • ... stå tidligt op i hverdagen. Det vil sige, at jeg ikke vil snooze min alarm men i stedet komme ud af sengen og op og igang, så jeg også kan møde ind før på job. Jeg er allerede begyndt at få en ret god rytme, ved at jeg placerer min alarm væk fra sengen, således at jeg må rejse mig for at gå hen og slukke den. Derudover vil jeg til at stå op lidt tidligere enkelte weekenddage for at få endnu mere ud af mine weekender.
  • ... passe endnu bedre på min hud og arbejde endnu mere på at få dæmpet min allergi. Selvom det også var et af punkterne for januar, så har min hud været lidt slem i denne måned. Formentligt pga. vejret. Men også derfor vil jeg satse endnu mere på at gøre endnu en indsats her i februar.
  • ... sælge mere ud af gemmerne herhjemme. Dette punkt er endnu en genganger, og jeg fik da også solgt lidt ud i januar. Men jeg vil gerne gøre lidt ekstra her i februar. Jeg tænker lidt, at jeg vil se på lidt forskellige og alternative salgskanaler, end den jeg tidligere har brugt og så være lidt mere konsekvent med at få lavet nogle annoncer. Måske sætte en times tid af en hverdagsaften indimellem til at få fundet frem, taget billeder og lagt op.
  • ... lægge flere planer. Ikke at jeg ikke har ting at se til eller at foretage mig, men jeg vil arbejde på at få mere planlægning ind over, således at jeg bedre kan udnytte min tid og ikke går glip af de ting, som jeg rigtig gerne vil. Jeg må indrømme, at jeg ofte har det svært med for mange planer. Jeg elsker at have noget at se til, men hvis jeg har for mange ting i kalenderen, så bliver jeg simpelthen "stresset på forhånd". Dét vil jeg arbejde på at blive bedre til og til at blive bedre venner med min kalender. Her tænker jeg alt lige fra aftaler med veninder til blogtid og træninger. Det er altsammen ting som jeg i forvejen gør, men som jeg måske endda vil få endnu mere tid og overskud til, hvis jeg planlægger min tid noget mere.
  • ... bage. Det er evigheder siden, at jeg har lavet hjemmebag, og jeg elsker det jo! Så det skal være et projekt for februar; at jeg bager mindst én gang. Kæresten herhjemme har også kommenteret, at det vidst er ved at være længe siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg