tirsdag den 30. januar 2018

eBay fund til mellem 7,50 og 21 kr.

Det er længe siden, at jeg har delt et eBay indlæg her på bloggen, og det skyldes, at jeg ikke har handlet på eBay i et stykke tid. Men nu genfandt jeg lysten til at udforske det store univers af billige sager og har klikket nogle ret så lækre sager hjem, hvis jeg selv skal sige det. Jeg deler her mine tips med jer. Og det skal siges, at alle priserne er inkl. fragt.


Jeg har lige bestilt denne smukke Mink hårelastik til under 13,50 kr. Jeg har længe gået og sukke efter sådan nogle i flere farver. De er simpelthen bare så smukke - til en høj hestehale eller til en knold, men også bare om håndleddet. Jeg har tidligere haft bestilt 2 af dem i forskellige farver til en gave, og de var simpelthen bare over al forventning. Så nu hvor jeg faldt over dem igen, var jeg nødt til at bestille en hjem til mig selv. Jeg har bestilt en i grå, men var sådan i tvivl.. Jeg er virkelig også vild med de hvide, sorte, lysebrune og de helt blå. Så.. Hvis jeg nu får brugt denne en del, så må jeg jo nok hellere få klikket lidt flere forskellige farver hjem.


Derudover har jeg bestilt Panzerglas til under 7,50 kr. Det sker ellers sjældent, men her den anden dag tabte jeg min mobil, og panzerglasset gik lidt i stykker ude i siden. Ikke at det gør noget lig enu, men jeg jeg kom da til at tænke på, at det nok ville være en god idé at bestille et nyt. Sidst gav jeg 200 kr. i en butik her i DK. De kan nok findes billigere her i landet end de 200, men 7,50 er virkelig billigt, og jeg har tidligere haft købt til både mig selv og min veninde - og de holdt super godt. Så det tip er hermed givet videre.


Disse fine Overknee strømper med blonder til ca. 21 kr. kribler det også i mine fingre for at bestille hjem. Både disse grå og de sorte er bare så flotte, og måtte godt begge lande i mit klædeskab. Hvor fine ville de ikke lige være til kjoler?  Skal/skal ikke.


Sidst men ikke mindst så er disse lækre Cashmere uld strømper jo et kup til kun 10,50 kr. Jeg elsker seriøst cashmere og normalt er strømper i dette materiale noget oppe i den dyre ende. Men her får man dem jo til samme pris som et par billige fra H&M. Spørgsmålet er bare, hvor mange jeg skal bestille hjem. Ej, spøg til side... jeg har allerede en hel del varme strømper. Men man jeg tror nu alligevel, at jeg er nødt til at bestille et par eller to hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg