torsdag den 7. december 2017

Julegavetip: De perfekte (og billige) gaver til kæresten (og dig selv)

/ Reklame /

Sikke en lang dag på job - fra 7:30-17:30. Men også en god en af slagsen - ellers gjorde jeg det heller ikke. Det er så dejligt at have fundet et job, hvor man bare trives og elsker det man laver samt de kollegaer, man har. Sådan skal det bare være!

Egentligt ville jeg bare lige hurtigt tjekke ind forbi her til aften, inden den står på sengetid. Der er jo en dag igen imorgen - en fredag endda, hvilket betyder, at weekenden er lige om hjørnet!

Jeg har fundet nogle ret sjove, men samtidig super gode gaver fra Coolstuff, som jeg lige synes, i skulle se.


Den første er denne seje 4-i-1 stegepande fra KitchenPro. Det er simpelthen bare en super praktisk sag, og lige hvad vi står og mangler herhjemme. Min kæreste kommer, lidt for ofte, lidt for mange ting på én og samme pande, der bare helst ikke skal blandes sammen i stegningen - men han ser ingen grund til at skulle vaske to eller flere pander op for få madvarer. Så da jeg så denne pande, var jeg ikke i tvivl. Den er bare et super sjovt indslag til under træet juleaften - og så ved jeg bare, at vi faktisk vil blive rigtig glad for den herhjemme. Den koster den nette sum af 299 kr., så det er faktisk endda ret billigt for en lækker pande. Da jeg modtog pakken, blev jeg endda positivt overrasket kvaliteten - den virker bare super lækker!


Derudover faldt jeg over dette scratch map, som flere af jer måske allerede kender til. Til de af jer der ikke kender til det, så er det, som navnet antyder, et vægkort hvor man kan 'skrabe' (som ved et skrabelod), der hvor man har rejst hen i verden. Endnu en genial gaveidé til min globetrotte af en kæreste. Han har gennem livet rejst næsten hele verden rundt og rejser nu også en hel del med arbejdet. Derudover har vi to allerde været en hel del steder sammen og har endda også en bucket list af spændende rejsedestinationer. Så det passer bare perfekt herhjemme ved os. Jeg ved bare, at han vil elske det! Og samme vil jeg. Det bliver så smukt i vores hjem. Dette kort er Scratch Map Original Deluxe og koster faktisk kun 219 kr., så det er endda en ret billig gave - men simpelthen så perfekt. Jeg var slet ikke i tvivl, da jeg så det - det tog ikke mange klik eller overvejelser, førend postmanden stod foran min dør!






Dette indlæg er sponsoreret på en sådan måde, at jeg har modtaget produkterne i gave og frivilligt har valgt at skrive dette indlæg - med helt mine egne ord og tanker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg