lørdag den 9. december 2017

Idag har jeg... Og turen går til B...

Så blev det lørdag aften og herhjemme har vi bare slappet max af og hygget igennem - tømmermændslørdag på kærestens facon. Dog har jeg også været et smut forbi fitness og haft en killer leg day, fået ordnet hår og været en tur i sauna. Mmh! My kind off saturday!

Men imorgen skal der straks ske lidt mere. Vi har en hel masse ideer og skal bare have valgt ud, da vi næppe kan nå det hele. Men vi står i hvertfald tideligt op - tænker, at jeg lokker skatten op med adventspakker ;) Og så skal vi bare morgenhygge og så afsted. Jeg håber lidt, at vi kan få styr på de sidste par julegaver - ja, jeg er en lille smule stresset over at mangle et par gaver, selvom der stadig er god tid. Så skørt. Ellers skal vi bare hygge os og nyde hinanden... og nåh ja, så skal der også gøres rent, handles ind og food preppes.


Har jeg forresten fået fortalt jer, at jeg skal en tur til Bruxelles på fredag. Det bliver min første gang i byen, og jeg glæder mig helt vildt! Udover arbejde så skal vi naturligvis også ud og se alle seværdighederne. Fly og hoteller er booket - vi har valgt at prøve to forskellige af, bare fordi ;)
Men er der noget, i kan anbefale, at vi ser/oplever/besøger? Seværdigheder, cafeer, shopping...?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg