torsdag den 30. november 2017

Kaloriefri julekalender med hyggegaranti

/ Reklame /

Jeg har været så heldige at få tilsendt intet mindre end en te-julekalender fra et af mine all time favorite tebrands, Fredsted te. Min dag både begynder og ender gerne med en dejlig kop varm te og det er uanset, om det er sommer eller vinter. Jeg synes, det er noget af det dejligste og mest beroligende. Så i gætter nok ikke helt forkert, hvis i tænker, at jeg blev ret så begejstret, da pakken kom. Hvor hyggeligt er det ikke lige med en te-julekalender?

Udover at det simpelthen bare er så hyggeligt at kunne åbne en låge hver dag i december frem til juleaften og nyde en masse lækker, varm, dejlig te hver dag - så er det samtidig en god mulighed for at få prøvet en masse forskellige varianter af. Kalenderen er jo fyldt med forskellige varianter - heriblandt nogle helt nye der først lige er kommet ud af produktionen - så spændende! Og bedst af alt så er Fredsteds te jo super velsmagende, deres varianter er mange og smagssammensætningerne så lækre - og dertil er de økologiske!

Så hvis du endnu ikke har en julekalender, er stor te-fan, søger et kaloriefrit alternativ til chokolade julekalenderen, er en rigtig hyggefis eller bare gerne vil have lidt ekstra lækker julehygge til den kommende måned; så skynd dig da afsted og få fingrene i en kalender. Jeg har set dem i bl.a. Føtex.

Jeg kan i hvertfald dårligt vente med at åbne min!


Dette indlæg er sponsoreret på den måde, at jeg har modtaget Fredsted te-julekalenderen som en PR-gave. Der foreligger inden økonomisk interesse fra min side i at skrive nærværende indlæg. Dette er gjort af egen lyst og vilje.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg