torsdag den 16. november 2017

Anbefaling: Kimono fra eBay

Så er det vidst ved at være på tide, at jeg kommer med en update på de eBay-køb, jeg har gjort mig den seneste tid. Måske nogle af jer husker min guide til auktioner og de mange lækre sager, jeg fik klikket hjem til billige penge. Idag vil jeg vise jer denne smukke smukke kimono, jeg fik hjem for under 34 kr. inkl. fragt. Jeg blev ellevild af begejstring, da jeg åbnede pakken. Den var bare endnu flottere, end jeg havde turde håbe på og jeg er meget imponeret over den gode kvalitet. De få håndører var virkelig godt givet ud og jeg har allerede flere gange overvejet at klikke flere hjem - den er bare amazing!


Desværre er det link, jeg købte fra udløbet. Men jeg har fundet nogle andre smukke kimonoer i lignende design, som jeg pt. har på min watch liste og som jeg overvejer at klikke hjem.


Her er bl.a. en smuk Natkjole og kimono til ca. 20 kr. og 41 kr. inkl. fragt


Eller hvad med denne gudesmukke lange kimono til kun 32 kr. inkl. fragt? Jeg er helt ved at gå i spåner over, hvor lækker den ikke lige ville være at tulle rundt i. Wauw!


Der findes naturligvis også nogle ensfarvede kimonoer, hvis ikke lige man er til de blomstrede som jeg. Her har jeg f. eks. fundet nogle søde nogle til kun 24 kr., hvor det ser ud til, at der er lidt blonder ved ærmerne. De er så fine og elegante!

Så som i nok kan høre, så har jeg et par lækre sager på ønskelisten, som jeg overvejer at give mig selv i julegave. Det må man jo godt ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg