tirsdag den 3. oktober 2017

Shop og støt brysterne

// Reklame //

Oktober måned er støt brysterne måned og jeg vil som altid gerne støtte et så godt formål. Min farmor havde brystkræft og overvandt det og derfor har vi altid i min familie gået op i traditionen om at støtte op om kampen mod brystkræften hver oktober. Vi støtter hver især med, hvad vi kan og jeg opfordre andre til at gøre det samme.

Der er mange forskellige måder at støtte på og der findes flere sjove og anderledes metoder foruden de traditionelle indsamlinger. Man kan sagtens støtte lidt i det daglige, uden at det behøver at vælte budgettet. Bl.a. kan man støtte ved at handle hos Cocopanda. De støtter nemlig også op om kampen mod brustkraft og donerer, fra fredag d. 6. oktober til søndag d. 8. oktober, 20 kr. pr. handlende kunde.

Desuden så er alle, der deltager i deres event "Lyserød lørdag/weekend" på Facebook med i lodtrækninen om en GHD Air Blush Hairdryer!


I løbet af weekenden vil der komme en masse spændende tilbud og derudover så er der også gratis fragt, hvis du bruger koden: BLOGOKTLYS

Jeg skal uden tvivl lige forbi siden og have handlet lidt ind, nu hvor jeg alligevel mangler en masse forskelligt, der er gode tilbud og gratis fragt - og sidst men ikke mindst, at jeg samtidig på den måde kan være med til at støtte et godt formål som kampen mod brystkræft!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg