søndag den 24. september 2017

Nyt frisk pust til bloggen

Der er sket lidt nyt her på bloggen siden sidst..

Bloggen har jo været under ombygning et stykke tid og ikke alt er endnu klar til at komme op, men jeg er allerede selv begejstret for "oprydningen". I forbindelse med at jeg har lavet en lille make-over, som ikke kun er design mæssigt, så har jeg besluttet mig for at prøve en lidt mere temabaseret indlægsstil. Det vil ikke i sig selv komme til at betyde den helt store omvæltning for jer læsere. Bloggen indeholder stadig de fokusområder, som i holder af (eller det håber jeg da, at i gør - ellers ville i nok ikke læse med), men jeg vil til at have mere organisering over mine indlæg, mere struktur og også nogle flere indlæg med mere tyngde.

Jeg er spændt på at se, hvad i siger til det. Naturligvis håber jeg inderligt, at i vil tage godt imod det. Men hvis i synes, at der er noget, der bare slet ikke fungerer, noget i savner eller noget, i bare godt kunne tænke jer mere af - så tøv ikke med at sige til. Bloggen er først og fremmest for jer og så er den også mit lille hjertebarn, så jeg håber, at vi i fællesskab kan skabe noget, der glæder jer og som jeg kan stå inde for.

Bloggen fik en lidt større make-over fordi, at jeg ikke længere syntes, at jeg kunne identificere mig med den. Ikke at det skal forstås på en alt for filosofisk og pompøs måde.. Men jeg trængte bare til, at den blev pudset af og strammet ind, hvis i forstår, hvad jeg mener. Nye tider kræver nyt tiltag!

Så nu må i endelig sige til, hvis der er nogle særlige emner, temaer eller lignende, som i godt kunne tænke jer, at jeg tog op her på bloggen og så skal jeg se på, om jeg tænker, det passer til bloggen, jer læsere og mine interesser (det skal jo helst også være noget, jeg har noget relevant og klogt at sige noget om).

Hvis i ikke allerede gør det, og hvis i gerne vil følge mig endnu mere og se mere til min hverdag og de ting, der optager mig - så følg mig gerne på min insta: @carmadk - hvor jeg vil opdatere en kende oftere, end jeg kommer til herinde. Og hvem ved, måske vi kan følges ved? Jeg er i hvertfald altid åben for at følge nye spændende personer og få friske inputs i min hverdag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg