tirsdag den 26. september 2017

Jeg er Så træt!

/ Reklame /

Der er sket en masse i mit liv den seneste tid og det fortsætter stejlt, kan jeg godt mærke. Jeg er så træt for tiden og energien er helt i bund. Det sker ofte, at når vi skal sidde og se en film eller serie sammen og aftenen, så falder jeg i søvn næsten med det samme - også selvom klokken kun er 20. Derudover kan jeg sidde på jobbet og må kæmpe (altså virkelig kæmpe!) for ikke at falde i søvn, trods klokken måske kun er 10. Så ja, det er ret voldsomt. Men det er nu ikke noget, jeg er synderligt bekymret for. For der er ikke noget at sige til det. Der er jo som sagt sket meget i mit liv med færdig uddannelse, flytning til helt anden by, flytte sammen med kæresten, længere rundrejse, jobsøgning og nu afsted i nyt job. Alt sammen indenfor et par måneder. Så det er jo helt naturligt, at min krop reagerer med træthed og at jeg bliver overvældet af nye indtryk. Det er der intet unormalt i.

Men når det så er sagt, så er det jo heller ikke ligefrem ønskværdigt at være så træt og at have det på den måde. Jeg ved, at det nok skal gå over og at det kun er et spørgsmål om tid, førend det begynder af aftage. Men det duer jo ikke, at jeg er så træt og at min hverdag bliver hæmmet på den måde. Derfor kom det som solstrejf på en gråvejrsdag, at jeg blev kontaktet vedrørende, om jeg ikke kunne tænke mig at teste Gerimax Ginseng produkter. Jeg ved ikke, om PR bureauet bare er enormt gode til at følge med i deres bloggeres hverdag eller om det var et virkeligt heldigt sammentræf, men det passede jo perfekt, som jeg har det lige nu.


Gerimax Ginseng produkterne er en del af relanceringen af Gerimax' sortiment af kosttilskud og jeg har været så heldig at få lov at teste:
  •  Gerimax Boost Gum som simpelthen er et tyggegummi med ginseng, der indeholder koeffein og bidrager til at forbedre koncentrationen og opmærksomheden. Det virker indenfor 5-10 minutter og er har allerede været mig en life saver flere gange på job allerede, når jeg næsten slet ikke har kunne holde mig vågen!
  • Gerimax Daglig Energi er en daglig tablet med ginseng, der er særligt udviklet til at give naturlig energi og overskud til en aktiv livsstil - ja tak! Den indeholder desuden bl.a. også lecithin, magnesium og Vitamin C, der ligeledes er med til at mindske udmattelse og træthed.
  • Gerimax Daglig Energi 50+ er endnu en tablet særligt fremstillet til at man kan udnytte energien efter de 50. Denne indeholder også magnesium samt en øget dosis Vitamin D, der bidrager til at vedligeholde en normal funktion af immunsystemetsamt normale knogler og muskelfunktion samtidig med, at tabletten er med til at mindske træthed og udmattelse. Vitamin C er desuden med til at opretholde et normalt stofskifte og selvom, at tabletten her henvender sig til 50+, så ser jeg den kun som fordelagtig i kombination med en ellers varieret kost, hvis man, som jeg gerne vil drage nytte af de "ekstra fordele", den har. Jeg har jo, som de fleste af jer nok ved, en sygdom og nogle skader der gør, at jeg har særlige udfordringer med mine muskler og knogler og her giver det super god mening fast at tage et kosttilskud som dette.
  • Gerimax Energikur er en ren ginsengkur, der kan bruges op til perioder med særlig travlhed eller for at komme nemmere igennem vintertrætheden. Der ses en gavnlig effekt i løbet af kun tre uger og tabletterne hæver let energiniveauet. Jeg har endnu ikke selv været igennem dem i 3 uger, men er godt på vej og jeg glæder mig til at se og mærke, om de har haft den lovede effekt.
  • Gerimax Instant Energy er nogle af de tabletter, jeg har brugt en del på det sidste, da de indeholder både ginseng og guarana (navnet virker måske bekendt? Det er sikkert fordi, du har læst det bag på flere energidrikke - guarana ikke bare smager godt, men er også en super god energikilde) og giver energi-effekt indenfor kun 30 minutter. Faktisk har jeg oplevet effekten noget hurtigere og har derfor nogle med mig, fast, i tasken til, hvis behovet pludselig skulle opstå og jeg f. eks. ikke lige kan bruge tyggegummiet - som jeg ellers også er rigtig glad for.
Jeg vil lige understrege, at hvis du vil prøve kræfter med nogle af produkterne, skal du selvfølgelig være opmærksom på, at kosttilskud til ingen tid bør træde i stedet for en varieret kost og en sund livsstil. Det bør derimod ses som et rigtig godt supplement. Det er måske en selvfølgelighed for nogle, men nu pointerer jeg det bare, just in case.



Har du nogle godt råd til at få mere energi i hverdagen og i særligt stressede perioder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg