mandag den 12. juni 2017

Idag har jeg...

... sovet lidt for længe, fordi jeg ike kom op, da min alarm ringede. Jeg var så træt!

... haft en lidt langsom morgen, da jeg slet ikke kunne vågne ordentligt.

... talt i telefon hele to gange med min mor - i morges og her til aften; om bl.a. ferie og min kommende kandidatdimension.

... trænet overkrop og lavet cardio.

... fået postet de ting, jeg har solgt over Tradono og fået ordnet nogle af mine annoncer.

... byttet en nederdel, som desværre valg alt for stor til mig, trods den var en størrelse small!

... spist sundt og nærende - og chokolade her til aften ;) Balance i ved!

... været på job - hvilket måske var min sidste vagt på mit studiejob. Jeg har to vagter onsdag og torsdag også, som måske bliver aflyst. Så det var med en lidt sørgmodig følelse i kroppen, da jeg gik der fra i eftermiddags.

... cyklet 9 km. i ret streng blæst, hvis jeg selv skal sige det. Jeg var særligt glad for min cykelhjelm i dag! Derudover er jeg også både blevet beriget med både høj solskin og regnvejr indenfor samme tur.

... hentet en lækker præmie til mig og min specialemakker med massere af lækkerier.


... været på biblioteket efter en bog, jeg bestilte igår eftermiddags. Det er altså hurtig ekspedit!

... været lidt for træt og haft følelserne lidt for meget udenpå. Jeg kan godt mærke, at jeg er presset i tiden. Der er også sket en ret voldsom ting i mit privatliv, som i måske har læst på min IG og derudover er der endnu mere under opsejling, som jeg måske lufter for jer snart.

... ikke nået alt det arbejde eller alt det studielæsning, som jeg havde planlagt. Jeg har nogle sager i forhold til jobbet, som jeg er nødt til at få klaret imorgen, da jeg allerede har udsat det for længe. Derudover har jeg fået læst og skrevet til i forhold til mit eksamensoplæg, men jeg har ikke brugt særligt med tid på det idag og det har jeg ret dårlig samvittighed over.

... fået brev om to pakker, jeg skal hente imorgen (dog hvert sit sted), hvilket jeg glæder mig helt vildt til!



Dette indlæg er lavet med inspiration i skønne Danica Chloes indlæg, som jeg selv synes er ret sjove, personlige og hyggelige. Måske min dag i dag ikke har været den mest inspirerende, men jeg havde alligevel lyst til at give jer et lille indblik i ustruktureretheden (hvis det var et ord) i min hverdag i øjeblikket og vise, at en dag kan indeholder gode såvel som mindre gode oplevelser og følelser, men at vi alligevel kan vælge at lægge hovedet på puden om aftenen, lukke øjnene og glæde os over alt det dejlige, der er sket og hvad vi kan se frem til vil komme til at se.

1 kommentar:

  1. Hold da op en produktiv dag. Ville sgu nok aldrig komme op på bare halvdelen :) Men sådan er det vel, når man for tiden er lidt doven ��

    SvarSlet

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg